• Festiwal Kolęd

• Uczniowie z naszej szkoły wykazali się wielkim talentem muzycznym!

15 stycznia wystąpili na XX Festiwalu Kolęd i Pastorałek "Bieszczadzkie Kolędowanie". Nasz mały kwintet zdobył I miejsce w kategorii zespoły. Uczestnicy wykonali pastorałkę "Od serca do ucha" i kolędę "Lulajże Jezuniu". Piotr Czech z wielką precyzją akompaniował utwór na keyboardzie , Tola Grzybowska., Weronika Mochnal, Julia Kardasz i Oliwier Matuszewski wykazali się talentami wokalnymi.

Serdecznie dziękujemy rodzicom za obecność i wsparcie.

Gratulujemy wszystkim uczestnikom!

/JF/

• Warsztaty z garncarstwa

• 11 stycznia 2023 w klasie drugiej odbyły się warsztaty artystyczne z garncarstwa. Właściciele hotelu ”Skalny” użyczyli nam koło garncarskie,  SERDECZNIE DZIĘKUJEMY!!!. Natomiast przewiezieniem  koła zajęli się  panowie tatusiowie.
             Na początku dzieci wysłuchały  pani, która przeprowadzała zajęcia z gliną o robieniu różnych  naczyń na kole i modelowaniu ręcznym. Każde dziecko miało możliwość usiaść przy kole i samodzielnie zrobić swój dzbanuszek, wazonik, miseczkę lub inne naczynie. Następnie mogło je jeszcze w różny sposób ozdobić. Było bardzo ciekawie. Naczynia i różne postacie po wyschnięciu będzie można pomalować. Dziękujemy wszystkim osobom za pomoc i  możliwość udziału w takich warsztatach. Dobroć i życzliwość wraca.

/BK/

• Szyjemy w laboratorium

• #LaboratoriaPrzyszłości

W ramach lekcji techniki klasa 5 uczyła się szycia ręcznego oraz maszynowego. Każdy z uczniów własnoręcznie wykonał worek prezentowy. W pierwszym etapie przyszywaliśmy różne aplikacje do skrojonych już materiałów, następnie zszywaliśmy boki worka przy pomocy maszyny do szycia i na końcu doszywaliśmy guzik, do którego mocowaliśmy pętelkę zamykającą nasz worek.

Składamy serdeczne podziękowania Pani Paulinie Jasińskiej za
            nieocenioną pomoc, poświęcony czas i piękne materiały, którymi hojnie nas obdarzyła.

• Wycieczka do Rzeszowa

• Uczniowie z klas 6-8 wraz z nauczycielami, wybrali się w środę, 4 stycznia, na całodniową wycieczkę do Rzeszowa. W teatrze Maska obejrzeliśmy bardzo widowiskowy spektakl „Opowieść wigilijna”. Następnie odbyliśmy krótki spacer po rzeszowskim rynku, podziwiając dekoracje świąteczne. Naszym kolejnym celem było Muzeum Okręgowe, znajdujące się w dawnych budynkach klasztornych Pijarów. Po muzeum oprowadziła nas pani przewodnik, która w interesujący sposób opowiedziała o znajdujących się tam zbiorach jak i o samym budynku muzeum. Usłyszeliśmy wiele ciekawych historii, anegdot związanych z pochodzeniem oglądanych eksponatów, a mogliśmy podziwiać Galerię Malarstwa Europejskiego oraz Polskiego, wystawę archeologiczną „Pradzieje Polski południowo-wschodniej”, a także wystawę czasową ukazującą dorobek cenionego płatnerza pochodzącego z Łańcuta. Ubogaceni wiedzą oraz niezapomnianymi wrażeniami udaliśmy się do galerii na posiłek i zakup pamiątek z wyjazdu. Wszyscy zmęczeni, ale bardzo zadowoleni wróciliśmy wieczorem do domów.