• Wycieczka szkolnego chóru

• W nagrodę za zajęcie I miejsca na Festiwalu Pieśni Maryjnej i Patriotycznej nasi chórzyści i instrumentaliści otrzymali voucher, który został wykorzystany na wspólny wyjazd integracyjno-edukacyjny.

Zapraszamy do obejrzenia filmu.

• Wycieczka kl. 0

• W dniu 21 czerwca klasa 0 uczestniczyła w wycieczce do kina "Orzeł" i Muzeum Młynarstwa i Wsi w Ustrzykach Dolnych.

• Wycieczka do Warszawy kl. VII i VIII

• W dniach 15.06-17.06 kl. 7 i 8 wyruszyły na długo oczekiwaną wycieczkę do Warszawy.

W pierwszym dniu zwiedziliśmy Łazienki Królewskie oraz Stare Miasto, udało nam się również zobaczyć zmianę warty przy Grobie Nieznanego Żołnierza. Późnym popołudniem zameldowaliśmy się w hotelu gdzie czekała na nas obiadokolacja. Drugi dzień był równie intensywny. Zwiedziliśmy Stadion PGE Narodowy, skąd metrem udaliśmy się do Centrum Nauki Kopernik. Następnie podziwialiśmy piękny widok na stolicę z XXX piętra Pałacu Kultury i Nauki. Po obiadokolacji udaliśmy się na Mszę Święta. Kiedy po powrocie siły wszystkim wróciły wybraliśmy się na nocny spacer oraz seans filmowy w Złotych Tarasach.

W ostatnim dniu mieliśmy okazję zajrzeć do zakamarków i podziwiać piękno Pałacu w Wilanowie, a nasze zwiedzanie zakończyliśmy wizytą w Muzeum Powstania Warszawskiego.

Zmęczeni, ale zadowoleni szczęśliwie wróciliśmy do naszych domów późnym wieczorem w piątek.

• VII Kongres Mediatorów

• W dniu 7 czerwca 2022r. w Rzeszowie, odbył się VII Kongres Mediacji Szkolnych i Rówieśniczych. Brali w nim udział również mediatorzy rówieśniczy z naszej Szkoły tj. Wiktoria Wilczyńska, Igor Gral, Oliwier Gral, Kacper Sikora, Izabela Olejnik pod opieką p. dyrektor Joanny Kapalskiej, pedagoga Kamili Kowalik oraz specjalisty ds. mediacji p. Ewy Maszczak. Była to wspaniała okazja do wymiany doświadczeń, poznania przykładów dobrych praktyk, a przede wszystkim czas wspólnych rozmów i wzajemnego poznania. Nasi uczniowie brali udział w quizie wiedzy o mediacjach oraz w Warsztatach z zakresu mediacji rówieśniczych prowadzonych przez mediatorów. Opiekunowie w tym czasie uczestniczyli w spotkaniu z p. Małgorzatą Rauch – Podparpackim Kuratorem Oświaty.
            Kongres zorganizowało Podkarpackie Centrum Mediacji, Podkarpacki Kurator Oświaty, a partnerem był Instytut Badań Edukacyjnych.

• Wycieczka klasy 1

• 8 czerwca 2022 roku klasa 1 była na wycieczce po Bieszczadach. Po przyjeździe do Majdanu  wsiedliśmy do specjalnie przygotowanego dla nas wagonu Bieszczadzkiej Kolejki.  Rozpoczęła się  bardzo powolna jazda pociągiem do Balnicy. W czasie przerwy w podróży koleją poszliśmy w miejsce słupa granicznego Polski i Słowacji. W drodze powrotnej kolejką podziwialiśmy widoki. Następnie pojechaliśmy do Lisznej – Bieszczadzkiego zwierzyńca. Karmiliśmy konie, jelenie, daniele, kozy i lamy. Z Cisnej wyruszyliśmy w drogę powrotną. Pan kierowca zawiózł nas do ogromnego kamieniołomu w Bystrem, a później udaliśmy się na obiad do Baligrodu. Ostatnim punktem wycieczki było Muzeum Przyrodniczo-Łowieckie w Nowosiółkach. Tak dobiegła końca nasza wyprawa.

• Wycieczka kl. II i III

• We wtorek, 7 czerwca nasza pani zabrała nas na wycieczkę. Była też z nami druga klasa.

Pojechaliśmy do Centrum Dziedzictwa Szkła w Krośnie. Było tam bardzo interesująco. Wybijaliśmy medale i malowaliśmy na szkle. Zwiedzaliśmy też wszystkie stanowiska pracowników. Potem pojechaliśmy do Muzeum Przemysłu Naftowego i Gazowniczego w Bóbrce. Zobaczyliśmy tam hologramy Ignacego Łukasiewicza, stare maszyny wiertnicze, mundury górników, lampy naftowe, a przede wszystkim prawdziwą ropę w szybie. Potem poszliśmy na obiad. Zupa była taka sobie, ale drugie danie było dobre. Na końcu pojechaliśmy do Słodkiego Domku. Niektórzy jedli ciastka, a niektórzy lody. Bawiliśmy się na placu zabaw i graliśmy w gry.

To była najważniejsza wycieczka szkolna. Podobało mi się, jak jeszcze nigdy.

Piotr Harhaj, klasa trzecia

• Wycieczka kl. IV - 31.05.2022 r.

• Witaj przygodo !
            Wtorek, 31 maja 2022r. był dniem, na który z niecierpliwością czekali uczniowie klasy 4. Tego dnia musieli wstać wcześnie rano i zdążyć na zbiórkę przed Urzędem Gminy w Polańczyku już o 6.30. Ale nikt z uczniów nie narzekał, uśmiechy na twarzach świadczyły o tym, że dzień wycieczki wreszcie nadszedł. Najpierw pojechaliśmy do Łańcuta, do zamku Lubomirskich. Pan kierowca tak się postarał, że mieliśmy jeszcze dużo czasu na zwiedzanie zamkowego ogrodu. O godzinie 11.00 wkroczyliśmy w progi zamku i na godzinę przenieśliśmy się w czasie do XVII i XVIII wieku podziwiając warunki życia i przepych arystokratycznego dworu. Następnie udaliśmy się do Wozowni, gdzie można było podziwiać stylowe zaprzęgi dwu i czterokonne, a także efekty wypraw myśliwskich męskiej części rodziny Lubomirskich.
             Kolejnym punktem naszej wycieczki był Rzeszów. W galerii zjedliśmy obiad, kupiliśmy pamiątki, a następnie ruszyliśmy do niezwykłego miejsca położonego na dachu galerii, a mianowicie do Papugarni. Każdy z nas mógł zobaczyć na żywo, a nawet dotknąć papug, które zwabione smakołykami chętnie siadały na rękach i na głowach. Niezapomniane wrażenia zostały uwiecznione na zdjęciach, którymi na pewno pochwalimy się naszym rodzicom. Następnie udaliśmy się do kina Helios, gdzie w przytulnej atmosferze pooglądaliśmy pełen akcji i humoru film pt. ,,Pan Wilk i spółka”. Niepostrzeżenie nasza wycieczka dobiegła końca, zbliżał się wieczór i trzeba było wracać do domu. Pełni wrażeń i trochę zmęczeni wróciliśmy do naszych domów, dzieląc się z naszymi bliskimi pozytywnymi emocjami. Będziemy czekać na kolejną wycieczkę...

• Wycieczka kl. V i VI

• Klasy 5 i 6 w dniu 31 maja wybrały się na całodniową wycieczkę do Rzeszowa.

Pierwszym punktem naszej wyprawy był piękny i wzruszający spektakl „Hachiko” w teatrze Maska. Po spektaklu udaliśmy się do podziemi teatru, aby poznać jego pracę od kulis. W tajniki tej sztuki wprowadziła nas pani z pracowni scenografii, która opowiedziała o zawodzie scenografa. Przedstawiła nam rodzaje lalek wykorzystywanych w teatrze, zasady ich tworzenia oraz animowania podczas gry aktorskiej. Na koniec oprowadziła nas po wystawie, gdzie mogliśmy podziwiać lalki przygotowywane do różnych spektakli oraz elementy scenografii.

Po tych zajęciach udaliśmy się spacerkiem do Muzeum Okręgowego w Rzeszowie, gdzie obejrzeliśmy wystawę poświęconą epoce kamienia, poznaliśmy przykłady malowideł powstałych w tej epoce, a zachowanych w różnych stronach świata. Na koniec wzięliśmy udział w warsztatach z malowania na kamieniu, a powstałe tam arcydzieła zabraliśmy do domów na pamiątkę.

Na koniec udaliśmy się na posiłek i chwilę wytchnienia przed drogą powrotną do Myczkowa.